Carina-e1308732947930

Hva kjennetegner en god personlig merkevare?

Hva er en merkevare? Coca-Cola? BMW? Nike? TV2? Du er også en merkevare! En fremmed tanke? Merkevareegenskapene står i kø! Se dem, bruk dem, vær deg bevisst dem. For alt går lettere med bevissthet. Alt! Tenk deg kraften i å vite at du er unik. At du er noe som andre ikke er. At du har noe som andre ikke har. At du har noe helt spesielt alle vi andre trenger. At du kjenner at du er i kontakt med talentet ditt – og bruker det. Lever det ut. Hele tiden. Privat og på jobb.

Tenk nytt og annerledes

Majoriteten av markedsføringslover, reklameprinsipper eller salgstreningskurs er basert på en kollektiv enighet om hva som er riktig. 80% overlever på å tilhøre majoritetskollektivet. Men historien til de aller største suksessene forteller om evnen til å tenke nytt og annerledes – og motet til å prøve det.

Vær klar over at de virkelig store kommersielle suksesshistoriene springer ut fra en 100% overbevisning, suveren bevissthet og betydelig tålmodighet. Dette er krefter som kan flytte fjell, der alt er mulig!

Frykten for fiasko hindrer dessverre de fleste i å våge nye veier. Man velger heller ”den gyldne middelvei”. Den fryktelig mange har valgt før. Med såkalt suksess.  Og jeg kan love deg; ”den gyldne middelvei” er ikke mye gylden! Men den kan gjøre leveveien ”grei nok”. Så, værsågod!

For de som ikke nøyer seg med en ”grei nok” levevei, tenk nytt. Tro på din egen særegenhet. Tenk det, si det og gjør det! Og husk at den raskeste veien til virkelig suksess ofte går via en fiasko eller to. Step by step. Våger du ikke, vinner du heller ikke. Og våger du – velkommen inn i lidenskapens verden!

Les om PIFF TEAM BRANDING her!